Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/sztuka-swiadomosc.pl/includes/menu.inc).

Pozycjonowanie stron www - o czym należy wiedzieć

Gdy do Sieci jest podłączona bardzo duża część polskiego społeczeństwa, absolutnie nikogo nie może dziwić, iż nawet te firmy, które wydają się niejako skostniałe, i tak chcą promować się w Sieci, budować własną markę w owym medium. A należy wiedzieć, że bardzo wielu ludzi, w szczególności młodych, praktycznie nie korzysta z innych mediów, to znaczy TV oraz całej reszty. Aby być pewnym iż ją dostał musieliśmy czekać tyle samo czasu na potwierdzenie lub odpowiedź. W późniejszym okresie umożliwiono nam prawie natychmiastową komunikację przy użyciu telegrafu czy telefonu ale za pomocą tych urządzeń mogliśmy jedynie przesyłać krótkie komunikaty i głos co tylko częściowo oddawało proces komunikacji.

Telewizja i radio z kolei pozwalały na przesyłanie informacji tylko w jedną stronę co uniemożliwia równoczesne wysyłanie i odbieranie informacji. To internet umożliwił nam szybką, dwustronną i niezawodną komunikację, w której treść komunikatu mogła być praktycznie dowolna. To bardzo dobrze pokazuje, że jeżeli na poważnie podchodzimy do swojej firmy, a pewnie tak właśnie jest, czymś ważnym jest to byśmy nigdy nie deprecjonowali zbytnio znaczenia Internetu w reklamie! Warto mieć to na uwadze. Projektowanie stron internetowych to nie tylko wykonanie grafiki i dopasowanie jej do silnika.

Mogłoby się wydawać, że przecież tak naprawdę nic więcej nie ma tam do zrobienia. A to błąd. Każda dobra firma, trudniąca się projektowaniem stron rozpoczyna od badań. Na początku musimy określić dla kogo strona będzie przeznaczona. Istotna jest płeć, wiek, czasem status materialny, być może zawodowy.

Wszystko zależy od tego jakiego typu to strona.
adwords
Author: IvanWalsh.com
Source: http://www.flickr.com
Dobrze, co w takim razie możemy robić, aby przykładowo firma świadcząca swoje usługi głównie dla mieszkańców Poznania oraz okolic była sporo szerzej rozpoznawalna wśród naszych potencjalnych chlebodawców? Cóż, można wymienić sporo ciekawych możliwości promowania swojego biznesu. Weźmy chociażby w rachubę buzz marketing - czyli po naszemu najzwyczajniej w świecie marketing szeptany. Gdy na jakimś forum dyskusyjnym zauważymy bardzo mocno pozytywny komentarz dot.

przykładowo usług remontowanych jednej z firm, wysoce prawdopodobne, że mowa w tym momencie o marketingu szeptanym. Bardzo dobry marketing szeptany jest praktycznie na wagę złota - w końcu czytelnik nie musi mieć zielonego pojęcia, że pochwała na temat naszej firmy nie jest napisana przez zwykłego klienta, lecz osobę, która zawodowo trudni się takimi usługami. Można powiedzieć, że akurat na buzz marketingu trudno oszczędzać, bo potem efekt nie będzie zbytnio satysfakcjonujący - chociaż nie jest to reguła, która we wszystkich przypadkach musi obowiązywać. Trzeba także wspomnieć o pozyskiwaniu jak największego ruchu z wyszukiwarek internetowych.

To w końcu żadna tajemnica, że takie strony są niesamowicie popularne. Można powiedzieć, że np. remarketing adwords jest taką usługą od której bardzo dużo zależy (www.404design.pl/epr-w-czym-mozemy-ci-pomoc/).