Nowoczesne kampanie marketingowe przy użyciu wyspecjalizowanych narzędzi sprzedażowych

„Poczekaj, sprawdzę w internecie”- słyszymy albo sami mówimy to stosunkowo często. Naszych telefonów używamy wiele razy w ciągu dnia i to nie tylko do telefonowania czy wysyłania SMS-ów, robienia zdjęć albo słuchania muzyki. Teraz używamy ich do komunikacji z całym światem. To już fakt, że wędrujące w górę słupki wykorzystania bezprzewodowego internetu przez użytkowników i błyskawiczny rozwój rynku urządzeń mobilnych ma wpływ na różne dziedziny życia. Niektóre firmy złapały wiatr w żagle i postanowiły na tym zarobić.

spotlike
Bezpłatnego połączenia z Wi-Fi w miejscach użytku publicznego, sklepach albo hotelach wymaga coraz więcej posiadaczy telefonów. Dotychczas właściciele tych lokali umożliwiający swoim klientom połączenie internetowe nie czerpali z tego żadnych profitów. Sytuację zmienia nowatorska usługa na rynku, którą jest social WFi. Social WiFi zamieniło bezpłatne Wi-Fi w mechanizm marketingowy (zobacz przykładowo Spotlike), a WiFi marketing błyskawicznie stał się jednym z ważniejszych i najdynamiczniej rozwijających się kanałów komunikacji sprzedażowej. Co stoi za tym sukcesem? Po prostu przedostał się przez szum informacyjny i rozkojarzającą falę reklam, jakie zapewniają nam strony i wyprzedził standardowe kanały komunikacji. WiFi marketing gwarantuje niesamowicie przystępną komunikację z potencjalnymi klientami, ponieważ w zgrabny sposób mobilizuje do działania konsumentów, oddając im w zamian za ich uwagę, wartość dodaną którą jest dostęp do darmowego internetu. WiFi marketing zapewnia rozpowszechnianie komunikatów reklamowych dostosowanych do potrzeb chwili w konkretnym miejscu, przy użyciu technologii bezprzewodowej i specjalnych aplikacji. Zależnie od typu firmy, w której system będzie wykorzystywany, social WiFi może nadać się do przeprowadzania wysoce nastawionych na konkretną grupę odbiorców kampanii marketingowych w miejscach, gdzie przebywa interesująca grupa docelowa. Ułatwia on nie tylko prowadzenie nowatorskich kampanii, ale przyczynia się do lepszej relacji z klientem oraz zwiększa świadomość funkcjonowania marki.

Dodatkowe informacje pod adresem: http://spotlike.eu/pl-pl/blog/post/5-czym-jest-i-dla-kogo-nadaje-sie-wi-fi-marketing?/

W obecnym, szybko rozwijającym się świecie, kiedy modnie jest być w ruchu, potrzeba posiadania bezprzewodowej sieci Wi-Fi na wyciągnięcie ręki powiększyła się znacznie w związku z rozwojem i coraz łatwiejszym oraz tańszym dostępem do urządzeń przenośnych, które zawsze nosimy przy sobie i mieszczą się w każdej kieszeni.

Tags: